Pasageri cu mobilitate redusă
Toate serviciile publicate pe site-ul web, afișate în birou și/sau prin software-ul MyTrip.md, sunt supuse disponibilității Furnizorilor de servicii, termenilor și condițiilor de transport (inclusiv regulilor de transport al pasagerilor impuse de companii aeriene) și vor fi aplicate suplimentar la Termenii și Condițiile stipulate de MyTrip.md.
Termenii Furnizorilor de servicii pot include prevederi privind diverse proceduri de îmbarcare, obligații (dacă este cazul) sau alte restricții. MyTrip.md nu este responsabil pentru implementarea acestor reguli, dar, din grijă pentru clienții săi, pentru a preveni și elimina discriminarea și a asigura egalitatea pentru persoanele cu nevoi speciale, vă informează următoarele.
Contractul dvs. de transport cu compania aeriană care vă asigură transportul aerian, internațional, intern sau o parte internă a unei călătorii internaționale, este supus acestui anunț, altor anunțuri sau condițiilor individuale ale transportatorului, reglementărilor, regulilor și politicilor aplicabile.
Transportatorul are dreptul de a refuza transportul pasagerilor care nu respectă legislația aplicabilă sau care nu prezintă în timp util toate documentele de călătorie necesare și informațiile privind nevoile speciale.
Acceptarea la călătorie a persoanelor cu dizabilități se bazează pe următorii factori:
Pentru a asigura confortul călătoriei pentru persoanele cu dizabilități, trebuie să luați în considerare mai mulți factori, cum ar fi starea de sănătate a persoanei, echipamentele solicitate, companiile aeriene implicate și limitările maxime pe tipuri de aeronave.
În acest sens, orice serviciu special pentru persoanele cu dizabilități trebuie solicitat cu cel puțin 72 de ore înainte de zbor pentru a permite transportatorului să organizeze și să finalizeze aranjamentele necesare. De obicei, aceste solicitări sunt comunicate agentului la momentul rezervării biletului, care introduce informațiile necesare în rezervarea pasagerului. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervării de către compania aeriană.
Pentru persoanele care suferă de anumite boliși sunt considerate cazuri medicale, companiile aeriene vor solicita date medicale privind starea de sănătate a pasagerului. Un formular special MEDIF trebuie completat de către medicul curant al pasagerului și prezentat companiei.
Formularele pot fi găsite pe site-urile oficiale ale companiilor aeriene care operează zborul specific sau pot fi solicitate prin agentul de rezervare. După completarea de către medicul curant, formularele trebuie trimise la o adresă de e-mail pe care o puteți găsi pe site-urile oficiale ale companiilor aeriene care operează zborul specific sau pot fi transmise prin agentul care a făcut rezervarea.
Vă rugăm să ne informați în ce măsură mobilitatea dvs. este redusă. Există trei categorii de scaune cu rotile recunoscute internațional pentru a determina gradul de dizabilitate:
Dacă călătoriți cu propriul scaun cu rotile, vă rugăm să ne informați despre greutatea, dimensiunile și alte caracteristici speciale ale acestuia (de exemplu, pliabil/nepliabil, sport/electric etc.).
Scaunele cu rotile alimentate cu baterii electrice sunt acceptate pentru transport de către companiile aeriene în condiții speciale. Bateriile care nu pot scurge (baterii uscate sau gel) pot rămâne atașate la scaunul cu rotile, dar trebuie să fie securizate, deconectate și terminalele lor izolate înainte de îmbarcarea în aeronavă. Scaunele cu rotile cu baterii umede sau cu baterii Litiu nu sunt acceptate pentru transport.
Transportul echipamentelor de mobilitate (scaun cu rotile, cârje, alte dispozitive de asistență) pentru persoanele cu mobilitate redusă este gratuit. Acestea sunt transportate doar în compartimentul de marfă.
Pasagerii cu deficiențe parțiale de auz sau vedere
Pasagerul trebuie să informeze despre deficiența sa la momentul rezervării pentru a transmite informațiile companiei aeriene care va organiza asistența necesară. Nu este necesar un certificat medical pentru pasagerii cu deficiențe de auz sau vedere.
Pasagerii cu deficiențe senzoriale multiple (vedere și auz) trebuie să fie însoțiți în timpul zborului.
Pasagerii cu mobilitate redusă sau deficiențe de percepție senzorială pot exprima preferința pentru locul ocupat la bord, dar din considerente de siguranță a zborului, aceste preferințe pot fi restricționate la anumite rânduri sau locații (de exemplu, rânduri cu ieșiri de urgență).
Pasagerii cu deficiențe de vedere și auz pot fi însoțiți de animale de serviciu (câini). Transportul câinilor de serviciu este acceptat gratuit. Pasagerii care călătoresc cu câini de serviciu trebuie să informeze despre acest lucru la momentul rezervării.
Condiții de acceptare pentru câinii de serviciu la zboruri:
MyTrip.md nu este responsabil și nu poate fi solicitată despăgubire dacă pasagerul nu a zburat sau i s-a refuzat îmbarcarea din cauza neinformării în timp util despre nevoile speciale.
Dacă itinerariul dvs. implică transportul cu diferiți transportatori, ar trebui să vă informați la fiecare transportator individual despre regulile aplicate pentru persoanele cu nevoi speciale.
CONTACTAȚI TRANSPORTATORUL PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII